Yeni kəşf...
19.08.2025 [11:39]
İçməli suda mikroplastikləri azaltmağın sadə üsulu
Çin alimləri içməli sudakı mikroplastiklərin azaldılması üçün sadə və təsirli üsul təqdim ediblər. Guangzhou Tibb və Jinan universitetlərinin tədqiqatçıları araşdırma apararaq müəyyənləşdiriblər ki, suyun qaynadılması və sonradan süzülməsi nəticəsində nanoplastik və mikroplastiklərin (NMP) əhəmiyyətli hissəsi sudan uzaqlaşdırıla bilər.
www.sciencealert.com saytı xəbər verir ki, sınaqlar həm yumşaq, həm də sərt kran suları üzərində aparılıb. Nəticələrə görə, qaynama prosesi zamanı sərt suda əmələ gələn kalsium karbonatın çökməsi plastik hissəciklərin səthinə yapışaraq onların filtrlərlə sudan ayrılmasını asanlaşdırır. Bu üsulla bəzi hallarda NMP-lərin 90 faizə qədəri sudan çıxarılıb. Yumşaq suda isə bu göstərici təxminən 25 faiz olub.
Tədqiqatçılar bildiriblər ki, qaynadılmış suyun sadə metal süzgəcdən keçirilməsi mikroplastiklərin miqdarını əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. Bu üsul gündəlik mətbəx şəraitində tətbiq oluna biləcək qədər əlçatan sayılır. Mikroplastiklərin insan orqanizminə təsirləri hələ tam öyrənilməsə də, onların bağırsaq mikrobiomuna və antibiotiklərə qarşı müqavimətə mənfi təsir göstərdiyi əvvəlki tədqiqatlarla təsdiqlənib. Alimlər ümid edirlər ki, qaynadılmış su içmək mikroplastiklərə qlobal məruzqalmanı azaltmaq üçün geniş yayılmış və faydalı vərdişə çevrilə bilər.
Araşdırmanın nəticələri “Environmental Science & Technology Letters” jurnalında dərc olunub.
Xəbər lenti
Hamısına baxElanlar
12 Avqust 22:43
Dünya
12 Avqust 22:35
Dünya
12 Avqust 22:05
Dünya
12 Avqust 21:45
Dünya
12 Avqust 21:20
Dünya
12 Avqust 20:50
Dünya
12 Avqust 20:30
Dünya
12 Avqust 19:55
Dünya
12 Avqust 19:35
Dünya
12 Avqust 19:15
Mədəniyyət
12 Avqust 18:56
İqtisadiyyat
12 Avqust 18:50
İqtisadiyyat
12 Avqust 18:25
İdman
12 Avqust 18:05
Mədəniyyət
12 Avqust 17:45
İqtisadiyyat
12 Avqust 17:15
YAP xəbərləri
12 Avqust 17:12
Elm
12 Avqust 16:58
İdman
12 Avqust 16:57
YAP xəbərləri
12 Avqust 16:56
Analitik
12 Avqust 16:52
Elm
12 Avqust 16:45
Elm
12 Avqust 16:30
İdman
12 Avqust 16:22
Sosial
12 Avqust 16:00
Siyasət
12 Avqust 15:35
Sosial
12 Avqust 15:35
Sosial
12 Avqust 15:27
İdman
12 Avqust 15:20
İqtisadiyyat
12 Avqust 15:00
Elm
12 Avqust 14:50
Sosial
12 Avqust 14:35
İqtisadiyyat
12 Avqust 14:20
Sosial
12 Avqust 14:20
Elm
12 Avqust 13:50
Dünya
12 Avqust 13:25
Siyasət
12 Avqust 13:17
İdman
12 Avqust 12:58
Dünya
12 Avqust 12:35
Siyasət
12 Avqust 12:05
Sosial
12 Avqust 11:45
Siyasət
12 Avqust 11:44
Gündəm
12 Avqust 11:15
Gündəm
12 Avqust 10:45
Analitik
12 Avqust 10:25
Analitik
12 Avqust 09:40
Sosial
12 Avqust 09:05
Dünya
11 Avqust 23:50
Dünya
11 Avqust 23:30
Dünya
11 Avqust 23:15
Dünya
11 Avqust 22:42
Gündəm
11 Avqust 22:24
Dünya
11 Avqust 22:15
Gündəm
11 Avqust 22:09
Gündəm
11 Avqust 21:59
Gündəm
11 Avqust 21:50
Dünya
11 Avqust 21:50
Gündəm
11 Avqust 21:42
Gündəm
11 Avqust 21:39
Dünya
11 Avqust 21:30
Gündəm
11 Avqust 21:26
Dünya
11 Avqust 20:57
Gündəm
11 Avqust 20:35
Dünya
11 Avqust 20:35
Gündəm
11 Avqust 20:24
Gündəm
11 Avqust 20:22
Dünya
11 Avqust 20:05
Gündəm
11 Avqust 19:55
Gündəm
11 Avqust 19:53
Dünya
11 Avqust 19:40

